ďťż

Falujące obroty Yamaha YZF R1 2001 RN04 na gaźnikach

Falujące obroty Yamaha YZF R1 2001 RN04 na gaźnikach




Konrad_R1 - 6 maja 2010, o 16:59
" />Witam mam problem z moją Rłaan falują mi obroty na wolnych na zimnym jak i rozgrzanym silniku . Na zimnym po dodaniu gazu leciutko tylko strzela z wydechu .
Ja ustawie obroty na 1 tys po jakimś czasie ona mi gaśnie i ma małe problemy z ruszaniem trzeba lekko dać w pizdę
Obstawiam zawory lub gaźniki . A co wy o tym myślicie ?

Filmik z pracy silnika : http://www.youtube.com/watch?v=d607gj6pPrY





sebo - 6 maja 2010, o 19:25
" />Jeżeli chodzi o synchronizacje gaźników jak najbardziej wskazana regulacja gaźników na wakumetrach to nic innego jak ustawienie wolnych obrotów motocykla, czyli wyregulowanie wszystkich 4 przepustnic do idealnego stanu. Synchronizacja zalecana jest jak najbardziej co 12 tyś. km. lub po jakiś modyfikacjach silnika. Przed każdą synchronizacją zaleca się sprawdzenie ciśnienia sprężania na zimnym i na ciepłym silniku (wtedy mamy jakiś podgląd na luzy zaworowe) No i oczywiście sprawdzenie spalania na świecy:
1. Czarna świeca (za bogata mieszanka paliwo powietrze)
2. Biała świeca (uboga mieszanka paliwo powietrze)
3. Kawa z mlekiem (lekko brązowy kolor) PRAWIDŁOWE USTAWIENIE MIESZANKI.



Jarek 781 - 7 maja 2010, o 18:22
" />Jak można przez stopień sprężania określić luzy zaworowe??? Luz zaworowy to nie jest szczelina powstała na skutek niedomknięcia się zaworu przez którą ucieka ciśnienie z cylindra No chyba że potrafisz mi to wyjaśnić co miałeś na myśli



sebo - 7 maja 2010, o 21:03
" />Sprawdzenie luzów zaworowych poprzez zmierzenie ciśnienia sprężania polega na teoretycznym stwierdzeniu stanu luzów zaworowych (np: jeżeli mierzymy ciśnienie i na zimnym silniku pokazuje nam np. 10 na każdym cylindrze a na ciepłym spada. to znaczy że zawory są podparte, bo jak wiadomo jeżeli dochodzi temperatura to luzy zaworowe się zmniejszają) Nie jest to metoda 100% ale daje jakiś wstępny pogląd na ewentualną sytuacje silnika.





Konrad_R1 - 19 maja 2010, o 12:26
" />A jaki może być koszt wyregulowania zaworów i czyszczenia,synchonizacji gaźników ?



Jarek 781 - 19 maja 2010, o 19:17
" />czyszczenie i synchro gaźników to już było napisane że około 250zł a co do zaworów to warsztaty wystawiają rachunki według ilości zmienionych płytek ( plus oczywiście robocizna)
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © nexy